Kilka słów o mnie :)

Moje zdjęcie
My Liski bywamy różne. Są wśród nas rabusie, chytruski czy inne nicponie włamujące się w nocy do kurników by ukraść sobie coś na rosół. Jednak wszystkie nie lubimy powiedzonka: chodzi Lisek koło drogi nie ma ręki ani nogi. Temu co je wypowie zrobimy psikusa więc uważajcie!!! Ja jestem Liskiem wyjątkowym. Czasem we własnej skórze, a czasem w przebraniu człowieka zaglądam tu i tam, następne kradnę chwilkę i zamykam w swoim pudełku zwanym aparacikiem. Nadszedł jednak taki dzień, że postanowiłem otworzyć swoje pudełko i podzielić się tymi zatrzymanymi chwilkami ze wszystkimi. Mam nadzieję, że waszą ludzikową reakcją nie będzie ziewanie. Pozdrawiam :)

niedziela, 8 listopada 2015

Pewnego razu pod osłoną nocy postanowiłem wyjść sfotografować pędziki przemierzające moje miasto. Wdziałem na siebie przebranie ludzkie, by nikogo nie zdziwił widok liska bawiącego się aparatem. Efekty zdobienia Zabrza, przez pędziki przedstawiam poniżej :)







1 komentarz:

  1. Lis (Vulpes) drapieżny ssak rozprzestrzeniony na całej półkuli północnej. Wyewoluował z mniejszych przodków. Poluje głównie na małe gryzonie, lecz żywi się również zającowatymi, kurowatymi, małymi gadami, bezkręgowcami oraz małymi kopytnymi. Sporadycznie kuszą do nawet mocniejsze trunki. Chociaż lis rudy wykazuje tendencję do zabijania mniejszych drapieżników, to jednak jest narażony na atak ze strony wilków, kojotów, szakali oraz średnich i dużych kotowatych rozprzestrzenionych na terenie Zabrza. Gatunek ma długą historią związków z człowiekiem – był tępiony przez wieki jako szkodnik i surowiec do produkcji futer. W okręgu zabrzańsko-gliwickim widywany od czasu do czasu jeden samiec. Cecha charakterystyczna: pieje.

    OdpowiedzUsuń